miercuri, 27 noiembrie 2019

Țara lu' Veo...

    Ca tot omul gospodar, care face iarna car și vara sanie ma întâlnesc și eu cu clienții iarna,să stabilim ce facem la vara!
    Toate bune și frumoase pana  aici, dar ce aud urechile mele de la ei, e vorba de o viitoare mireasa: "am stabilit totul, am închiriat sala,meniuri, invitați totul e bine! Acum ca am stabilit și playlist-ul e totul ok, mâine merg la restaurant sa mai achit taxa aia pentru difuzare de muzica și drepturi de autor și totul e perfect!"

    Pai dacă nu am rămas prost sunt prost! Ce taxa? "Pai cei de la restaurant ne-au spus ca trebuie sa achitam o taxa pentru drepturile de autor dacă aducem un Dj care nu e al locației"
 Ahhhh pai felicitări, tocmai ați schiat un Dj al locației și m-ați platit și pe mine!
   Restaurantele sunt obligate sa achite o taxa din cate știu pentru difuzarea de muzica ambientala etc, anual nu la fiecare eveniment, cat despre taxa de reproducere a fonogramelor si de difuzare, alea le plătesc eu, tot anual, ca sunt treaba mea și eu sunt responsabil de ele.
   Sper ca nu i-am stricat seara când i-am spus ca locația respectiva nu face altceva decât sa o jecmănească.
    Așadar, dragi viitoare mirese, aveți mare grija la colaboratorii pe care ii alegeți, iar clar sa fie, pentru difuzarea de muzica nu sunteți responsabile voi de nici o taxă, locația este obligata sa achite o taxa anual, iar Dj-ul doua!Toate fiind responsabilitatea sălii respectiv a Dj-ului!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu